سوالات متداول

شما می توانید صفر تا صد هر یک از خدمات حقوقی مورد نیازتان را اعم از مشاوره، تنظیم دادخواست، لایحه، شکواییه، قراردادها، وکالت دعاوی و … را به وکیل فرنوش مددی بسپارید.

به طور کلی با توجه به انعقاد قراردادهای وکالت به نحوه الکترونیک دیگر نیاز به حضور فیزیکی اشخاص نمی باشد و افراد مقیم خارج از کشور هم می توانند از طریق سامانه میخک با وکیل در ایران وکالت نامه تنظیم نمایند.

شما می توانید با شماره های 09125382781 و 09925383781 تماس حاصل نموده و در صورت نیاز و تشخیص وکیل، مدارک خود را هم از طریق شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

یکی از راه‌های اطمینان از پیشرفت صحیح پرونده، برقراری ارتباط مداوم و منظم با وکیل است. باید مطمئن شوید که وکیل شما به‌طور مرتب شما را در جریان اتفاقات و تحولات جدید پرونده قرار می‌دهد.

بسیاری از پرونده‌های حقوقی با توجه به شرایط خاص خود، ممکن است به دادگاه کشیده شوند، اما در برخی موارد، می‌توان از طریق روش‌های حل و فصل جایگزین مانند میانجیگری یا داوری از این امر جلوگیری کرد.

اگر پرونده شما به دادگاه برود، باید چندین مرحله حقوقی را طی کنید. ابتدا، جلسات اولیه شامل ثبت شکایت یا دفاعیه و ارائه مدارک اولیه خواهد بود. سپس، ممکن است جلسات پیش‌دادرسی برای بررسی مدارک، ادعاها و تعیین برنامه زمان‌بندی برگزار شود.